Translate

5 Aralık 2010 Pazar

PAZAR GÜNÜ

MERHABA
Akşam bilgisayar başında zaman geçirerek blogumu oluşturdum.Fakat daha sonra uğraşmadığım için nasıl girilir neler yazılır bilmiyordum.Çevremdeki kişilere sorarak öğrenmeye çalıştım kimse blog ne olduğunu benim gibi bilmiyor.Aklıma burcu arkadaşım geldi sadece o bildiğini yurt dışında çok yaygın olduğunu söyledi bana .
Onun sayesinde kendi sayfama yazıyorum.Bugün pazar günü insanların çok sevdikleri hiç bitmesini istemedikleri bir gün.
Ben severim çalışmayı sevdiğim için insanlarla ilgilenmeyi, uğraşmayı, her insan gibi gezmeyide seviyorum .
Pazar günü evde olunca en çok keyif alarak yaptığım şey hafif bir müzik eşliğinde kitap okumak ve tabiiki yanımda nescafemde olacak o olmadan asla olmaz.
Akşam eve gittiğimde kitap topladığım ve çağdaş yaşamı destekleme derneği ve ttnt expres kargonun sponsor olduğu kitap toplama kampanyasına katıldığım için teşekkür yazısıydı ben çok mutlu oldum beni yaznıl bırakmaya arkadaşlarıma teşekkür ederim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder