Translate

20 Şubat 2011 Pazar

Uzun zamandır yoga kursuna gitmek istiyordum.Fakat çalıştığım için kendime zaman ayırmıyordum.Bugün ilk derse gittim gitmeden önce aklımda olan bazı sorular vardı nasıl geçecek ?istediğim gibi olacakmı?Gitiğim zaman ortamı gördüğüm zaman düşüncelerim değişmeye başladı sınıfda sizi dinlendiren hafif bir müzik vardı.

İlk ders benim için iyi geçti hafta içi ve hafta sonu bir gün derslere gideceğim.Ders esnasında didem hoca bedeninizi dinleyin ruhunuzu rahat bırakın dediği zaman içini huzur ve hüzün kapladı.Eğilerek çalıştığım için ders çıkışında bedenimin çok gerildiğini kaslarımın çalışmadığını fark ettim.
Kendini şımartmanın en güzel ve en iyi yolu yoga sizlerede tavsiye ederim.Teşekkür ederim bugünkü ders için didem hocam.

JİVA YAŞAM ATÖLYEsini telefon numarası 0 216 360 31 31
İNTERNET adresi www.jiva.com.tr






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder