Translate

10 Ocak 2011 Pazartesi

2011 yılına doğum günlerini kutlayarak girdik. 3 ocak duygunun, 9 ocak yeğenimin,10 ocak burcu ve tuananın doğum günleri.

Dün yeğenim doğum günü yaptı ve benide davet etti.Pastanı evde doğum günü yaparsan ben alırım demiştim AET pasta ve unlu mamüllerinden cumartesi günü barbili pasta sipariş verdim. Aet pasta ve unlu mamülleri ürünlerini kendileri imalatını yapıyorlar taze ve güzel oluyor.
Dün biraz gecikmeli olsada pasta geldi evi bulamadıkları için geçikmişler .Doğum günü güzel geçti doğum günü kutlu olsun NİSA YAĞMUR.

Cumartesi günü tek kişilik çikolatalı ve framboğazlı pasta almıştım.Pazartesi günü burcunun doğum günü ve bana gelecekti.Burcu gelince pastanın üstüne mumuda yaktım ikimiz doğum gününü kutladık. Doğum günün kutlu olsun BURCU arkadaşım.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder