Translate

10 Ocak 2011 Pazartesi

Merhaba
Uzun zamandır yazı yazamadım sebebi fotoğraf çekip yüklemekti,bilgisayara fotoğraf yüklemeyi bilmediğim için yazamadım.

İki yıldır deri çizme almaktan geri vermek ten bıktım geçen yıl polaris ve ayakkabı dünyasından gerçek deri çizme aldım.Çizmelerim ilk hafta içinde sorunlar oluştu geri iade ettim.Üçüncü kez kadıköyde çok ucuz fiyata mart ayında 20 tl vererek çizme aldım.Benim düşüncen bu ay kullanırım daha sonrada havalar iyi olur seneyede başka alırım diye düşünmüştüm .Tabir yerinde çizme taş gibi çıktı sağlam sorunsuz ve problemsiz suda almıyor.

16 Aralık da caddebostanda fazıl ayakkabıcıdan deri çizme aldım, yanında güzel bir cüzdan hediye ettiler.360 tl den 228 tlye inmişti..Sabah siftası 190 tl ye aldım .Ayakkabıya kıyafete bu kadar para vermem fakat deri çizmede alırım.15gün sonra yanlardan bir miktar açtı ve yağmurda su aldı .İki yıldır deri çizmelerden ağzım yandı .yakın zamanda asla yeşil kundura dışında çizme almam. Bu seneyide çizme problemiyle geçiriyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder